dinsdag 5 oktober 2010

Gewoon mooi

Afgelopen weekend hadden we familiedag van m'n vaders kant. Deze keer werd dit gezellige bijeenkomen gehouden bij mijn nicht... mijn oudste nicht (ik ben het jongste nichtje van de familie).

Tussen het bijkletsen door heb ik natuurlijk ook veel foto's gemaakt, van mijn familieleden maar ook van de locatie... Die is zeker de moeite waard en ik geniet ook erg van haar woonplekje: Een heerlijke landelijke en ongedwongen sfeer (al komt dit natuurlijk niet alleen door hun huis en de omgeving, maar ook door de bewoners zelf)!
Hier een kleine impressie van de plek waar ik mijn zaterdag doorgebracht heb:



Heerlijk om zo te mogen wonen, aan de bosrand... is stiekem wel een droom van mij hoor!
Ik hoop dat jullie hier net zo van kunnen genieten als ik,

Enjoy your day!

Judith

5 opmerkingen:

Unknown zei

in zn geheel niet beroerd!! maar ik schijtluis, zou zo niet durven wonen geloof ik, aan de bosrand, ja OF met een joekel van een fanatieke waakhond!!!

GRoetjes
Lynda

lia zei

Dit is toch gaaff als je zo kunt wonen. Maar het moet niet te veraf zijn. Heb toch wel graag iemand in de buurt wonen.

Liefs Lia

M. zei

ziet er goed uit...wil bijna roepen: we want more!!!

groetjes manuela

Petra zei

Wat een heerlijk plekje om te wonen. Ik zou er geen moeite mee hebben hoor!

Groetjes van Petra

Marja zei

Geweldig hoor zo landelijk wonen en aan de bosrand..Mooie plaatjes waarvan ik zeker heb genoten!
Fijne dag nog!

Lieve Groetjes Marja