zaterdag 15 januari 2011

Zoals beloofd...

... Hier een kijkje IN de kast.
Beetje later dan ik in gedachten had door al dat gedoe van afgelopen week, maar beloofd is beloofd!

En deze keer géén woorden bij de plaatjes (en dat is best moeilijk voor mij hoor; m'n mond houden). Maar ik geloof dat ik genoeg woorden in de groep gegooid heb tijdens mijn vorige post over de buffetkast. Dus ik zwijg............









Ik hoop dat jullie van de stilte en de foto's genoten hebben... En nu lekker genieten van de rest van dit weekend allemaal!!!

Judith

12 opmerkingen:

Stina zei

hoii, nou het ziet er fijn uit zo, en het is gelukt hé alleen de foto's te laten zien.

Voor jou ook een fijn weekend gr Stina

Tanja zei

Supermooie foto's Judith, ze zeggen al genoeg, hier hoef je niets bij te vertellen. Mooi sfeertje,

Fijn weekend verder
Groetjes
Tanja

Petra zei

Je beleeft ze toch anders in stilte, eigenlijk intensiever. Mooi hoor.

Heel fijn weekend!

Ambiente-nostalgia zei

Mooie foto's , heel erg sfeervol.

Fijne zondag,

Groetjes Dorine

faire un songe zei

Ik heb in stilte genoten van je kast..... heerlijk sfeertje, maar dat is jou wel toevertrouwd..
Fijne zondag verder... liefs Hetty

Anoniem zei

Wat een prachtige spullen in je kast en zo mooi op volgorde,genieten hoor!een hele fijne zondag,lieve groet Joke.

Jeanette zei

Wat een leuke spulletjs heb jij, deze komen goed tot hun recht.

Fijne zondag,
Jeanette

lia zei

Ja hoor, die stilte viel niet op bij de mooie foto's. En mooie spullen....

Fijne dag
liefs Lia

Marjan zei

Mooi spulletjes. Komen mooi uit in je kast.
Ik zat nog even je vorige posten over Nozem te lezen, wat een verhaal. Ik hoop dat je een goed gezin voor hem kunt vinden.
groetjes en fijne zondag,
Juul

Anoniem zei

die zwarte en witte bordjes vindt ik errug mooi ,zijn dat ook oudjes ?of meer van nu ?
Ja kijk ,nou verteld ze er niets bij he ?
hihihiihi

Claudia Leertouwer zei

Foto's zeggen meer dan 1.000 woorden!

Nicole Claudia zei

Ik heb inderdaad heerlijk genoten van al die mooie foto's. Al die verschillende materialen en mooie tintjes bij elkaar, maken het een prachtig stilleven op je planken!

Groetjes, Collie