maandag 22 augustus 2011

Zilverwerk




Zilverwerk kom je hier en daar wel tegen in mijn huis. Ik vind het een mooi tijdloos, klassiek accent in m'n overwegend landelijk interieur.



Soms is het echt zilver, maar meestal is het verzilverd... en soms zelfs gewoon 'zilver'kleurig!



Ook een subtiel verzilverd detail kan ik waarderen, zoals de rozenknop op dit glaswerk.



Zilverpoets is me vreemd... Dan wordt het zilverwerk te netjes en dat vind ik jammer. Ik zie het zilverwerk liever een beetje doorleefd.


Wens jullie een goede week!

Judith




11 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto's judith ... je hebt gelijk zilver moet je niet poetsen gewoon zo geleefd laten anders word het zo nieuw steriel ... fijne dag lieve groet rosita

lia zei

Ja, ik ben net zo. Poetsen doe ik niet aan mee.
Gewoon lekker sober laten. Mooi hoor.
Ben je al weer een beetje beter?

fijne week, liefs Lia

Lina zei

Eindelijk kan ik weer reageren bij je. Ik heb tijdens onze vakantie wel je logjes gelezen maar reageren was lastig.
Je nieuwe lay out is mooi! Deze foto's ook weer! Super.
En ben je inmiddels opgeknapt of heeft het nog meer tijd nodig? Meid, wat ben je ziek geweest zeg!

Trudy zei

Mooi, die roos, zeg.... En ik hou er ook niet van als het te netjes is. 't Moet een beetje leven....

Petra zei

Zijn weer mooie foto's, en zilver, het blijft mooi!

Liefs Petra

faire un songe zei

Mooie foto's heb je er van gemaakt.... geleefd heeft ook mijn voorkeur.
Binnenkort weer een gezellige mail jouw kant op..
eerst weer even in het ritme komen...
Pff dat is wel weer wennen...
Maar goed komt goed..
Liefs Hetty

It's me zei

Heel mooi doorleefd zilver......jij ook een hele fijne week !! liefs van mij...xxx...

Jeanette zei

Ik ben ook gecharmeerd van zilveraccenten in mijn interieur. Heb een aantal spullen van RM in het zilver.

Groet,
Jeanette

Home and Lifestyle zei

Ongepoetst zilver is inderdaad het mooist!

Ik wens je een fijne avond! Lieve groetjes, Ingrid

alma zei

Prachtig dat zilver. Nee dat glimmende hoeft voor mij ook niet. De zilverpoets staat hier ook verdroogd in de kast.

Gaan je nog naar Lille dit jaar? Ik reed er van het weekend langs toen we van vakantie terugkwamen en moest gelijk aan jou denken.

Lieve groet
Alma

Nicole Claudia zei

O, ja zilver, glas en wit porcelein vind ik prachtig. Soms is het heel eenvoudig, maar door een randje of vorm ook al is het beschadigd... dat maakt het juist zo mooi

Je laat mooie foto's zien heerlijk om naar te kijken.

Groetjes, Collie