woensdag 21 september 2011

Isseweer


Het heeft eventjes geduurd, maar ik ben er weer!
Op deze eerste dag van de herfst vond ik het wel weer tijd worden voor een postje mijnerzijds.
Stilletjes aan krabbelen we weer overeind. Ik ben nog wel wat slapjes, maar ik kan ook nog maar sinds een paar dagen normaal eten... nog niet alles, want ik moet vooral opletten met zuren; dat prikt! Maar het kauwen en slikken lukt alweer aardig. Het belangrijkste is dat onze ziekmakers weg zijn en we dit hoofdstuk zoetjes aan kunnen gaan afsluiten: GEWELDIG!

Ook zijn we enorm verwend met lieve mailtjes, krabbels, telefoontjes & sms'jes... Toch blijven ouderwetse kaarten het leukste om te krijgen en die hebben we dan ook hartstikke veel ontvangen (zelfs uit Blogland: dankjewel!) en ja, zelfs kadootjes!
 

En zondag hoop ik naar Brugge te gaan, naar De Zandfeesten... Het is al een dikke 3 maanden geleden dat ik een markt bezocht heb, dus ik hoop op mooi weer en veel gezelligheid!

Ondertussen ben ik ook niet meer zo actief geweest achter de computer, dus ik loop hopeloos achter met het lezen van jullie posten, maar daar ga ik komende week zo nu en dan eens lekker voor zitten... Dus tot snel!

Judith








21 opmerkingen:

Trudy zei

Mooi dat het weer wat beter gaat en heel veel plezier dit weekend!!

lia zei

Het belangrijkste is dat je weer fit bent. En lekker de winter in kunt gaan. Dit weekend komen er zomerse temperaturen, dus.....
Veel plezier op de markt.
Liefs Lia

M. zei

Fijn dat het weer de goede kant opgaat!!
is het wat meegevallen? ik hoop het...

En nu op naar beter!
groetjes manuela

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat fijn dat het weer beter met je gaat.

Heel fijn weekend en geniet ervan!

Groetjes Loes

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijk te lezen dat het weer beter met je gaat doe rustig aan en pasgoed opjezelf ..... heel veel plezier op de markt lieve groet rosita

Susan zei

Fijn dat het weer een stukje beter gaat! Geniet van de markt in Brugge!!

Gr. Susan.

All Seasons zei

Wat fijn te lezen dat het weer de goede kant op gaat met je, maar doe rustig aan en neem de tijd ervoor..
Er staat een heel mooi zomers weekend op ons te wachten, dus op naar Brugge, jouw weekend komt helemaal goed ☼
Geniet ervan!!
Liefs,

Nicole Claudia zei

Fijn dat het allemaal achter de rug is en je nu weer kan eten, welliswaar met opletten, maar je of eigenlijk jullie zullen je elke dag een stukje lekkerder voelen.

Fijn dat er weer wat leuks in het zicht staat komend weekend, weer een beetje actie en veel leuks en gezelligs om te zien!!

Liefs, Collie

Puur Kate zei

Fijn dat het beter met je gaat.
Nu die amandelen weg zijn zal het ook wel een stuk beter gaan. Mijn dochter was 16 jaar die is er zo van opgeknapt.
En het word een mooi weekend kan je nog even wat vitaminen oppikken.
Lieve groet,
Katja

Rozmeen zei

Blij dat je er weer bent en dat het beter gaat.


Veel plezier dit weekend.
Liefs,
Rozmeen

Huys 50 zei

Zo dat gaat de goede kant op gelukkig maar wat een toestand ook.
Nu aansterken voor de naderende wintermaanden.

Groetjes
Dicky Marie.

Room Seventeen zei

Hoi Judith, fijn dat je weer een beetje opknapt!
Dit weekend naar Brugge? Ik ga ook!! Wie weet komen we elkaar wel tegen, haha, zal ik een rode anjer in mijn knoopsgat doen ;-)))?

Mayflower zei

Fijn dat alles nu achter de rug is Judith en dat het een stuk beter met je gaat.
Veel plezier het aankomende weekend in België, een mooi vooruitzicht.
Lieve groet, Mea

Petra zei

Gelukkig ben je er weer! Laten we hopen dat je allemaal snel kunt vergeten. Zelf was/ben ik er ook niet veel. Af en toe komt het er niet van hè?

Veel plezier op de markt met hopelijk een leuke vondst!

Groetjes Petra

Home and Lifestyle zei

Ik ben blij voor je dat deze ellende voor het grootste deel achter de rug is! Nu richting een gezonde toekomst en een heel gezellig weekend!!!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Gelukkig !! het gaat weer beter met je......ben ik blij om...fijne avond liefs van mij...xxx..

Huize Kip Kakel zei

Fijn dat het zo snel na de operatie alweer beter gaat met je!
En hopelijk ga je de winter nu beter door komen!
Groetjes Hannie

Lina zei

Ik ben blij voor je dat het beter gaat. Nu verder aansterken ennleuke dingen doen. Veel plezier in Brugge.

Bij Guusje Thuis zei

Jeetje zeg je hebt het wel te pakken gehad, maar fijn dat het beter gaat ... en je hier weer bent. Geniet in Brugge! Groetjes, Colin

Carre zei

Blij dat je er weer bent en dat het beter gaat.
Geniet in Brugge:)Groetjes Karolina

alma zei

Wat fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Het valt allemaal niet mee.
Ik hoop dat je ook wat aansterkt!

Lieve groet en sterkte!!!
Alma