dinsdag 2 december 2014

Qualitytime

Soms moet je tijd voor jezelf maken, ook wanneer er eigenlijk geen tijd voor is... 

Dus afgelopen donderdag heb ik de boel de boel gelaten en ben ik samen met een lieve vriendin naar Gelderland afgereisd om daar wat inspiratie op te doen.


De woonkamer van deze vriendin gaat binnenkort op de schop en ze heeft aan mij gevraagd of ik haar wilde adviseren... En natuurlijk doe ik dat met alle liefde van de wereld!


We begonnen ons dagje in Valburg en zijn eerst naar "Nouveau Vivre" gegaan. Ik was er al eens eerder geweest, maar nog niet in hun nieuwe pand. Het was een gezellig bezoekje en we hebben daar allebei een blik color wax gekocht en ik nog wat loogbeits... Kunnen we weer aan de knutsel!

 

Natuurlijk hebben we genoten van de gezellige (kerst)sfeer in de winkel en op steenworp afstand zit de prachtige woonwinkel "De Potstal", waar ik nog meer sfeerfoto's heb gemaakt... Daarover in een volgende post meer!

Nog een fijne dag en pak jezelf lekker dik in wanneer je naar buiten gaat, want het is kouuuuud!!!
Liefs,

Judith

14 opmerkingen:

Inge R. zei

heerlijk! succes met de kamer van je vriendin verbouwen:)) gaat vast goed komen;-)
ja, t is hier ook bere koud, en ik nog zeggen tegen mn dochter die op de fiets moest: nee, g=hoor t is vandaag helemaal niet zo koud, stap ik zelf in mn AUTO, is het 0 graden, gloep!!
groetjes! Inge

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Nou... dat ziet er mooi uit in de winkel Nouveau Vivre, leuke spullen.

Altijd goed om wat tijd voor jezelf te nemen, zo bouw je weer nieuwe energie op.

Wat leuk dat je je vriendin gaat helpen, zal zeker wel erg mooi worden.

Nog een fijne dag en lieve groet,

Loes

Anneke zei

Heerlijk samen met een vriendin winkelen. Ik ben vorige week geweest naar de Stamkamer en seizoen en stijl. Wat leuk om je vriendin te helpen met haar kamer. Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
Liefs Anneke

Home and Lifestyle zei

Als ik naar Valburg ga, doe ik meestal ook een combinatie van beide winkels. Bij NV is het ook altijd gezellig even bijkletsen met Manon en/of haar moeder. Maar De Potstal is ook heel erg mooi, ook in deze tijd...wanneer alles in kerstsfeer is gehuld.

Liefs, Ingrid

oma leentje zei

Dat zijn nog eens leuke uitstapjes zeg. Heerlijk snuffelen Helaas heb ik vriendinnen die niks met wonen hebben Gelukkig heb ik mijn hubbie nog die gaat altijd trouw mee.
Fijne week Juth

Unknown zei

Leuk hoor, een dagje samen shoppen.
Ik ben benieuwd naar de foto's van de potstal

Groetjes Roos

Athomebymy zei

Fijn een dagje genieten ... je houd de spanning er wel in hoor ;-)

Liefs Petra

Corine(THUIS) zei

Ah.. ging ik even lekker zitten voor deze post, is dit alles..
Ik wil de rest ook zien, kan zelf niet makkelijk op pad, dus ik wilde zo graag met je meeliften ;-)

lia zei

Heerlijk als je dit met een goede vriendin kunt doen.
Ben je trouwens nog wezen lunchen in Rhenen.

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk zo'n woondagje en je vriendin boft met jou als adviseur!

It's me zei

Leuk Judith ...wij zijn pas ook naar de potstal geweest en konden deze winkel inderdaad niet meer vinden....jammer dus....kijk uit naar je volgende oost liefs Ria...x!

Easyliving zei

Heerlijk zo'n dagje samen met een vriendin. Niets hoeft en alles is goed op zo een dag!
Je hebt genoeg inspiratie opgedaan denk ik?

Lieve groet Dinka

Marjan zei

Heb ik laatst ook met een vriendin gedaan. Heerlijk zo'n dagje. Knapt een mens helemaal van op.

Liefs, Marjan

La Maison zei

Mooie foto's, ik heb je adresjes direct genoteerd. Fijn om die route met mijn zusje te doen.

lieve groet,
Hermine