vrijdag 20 maart 2015

Tip

Enkele weken geleden ben ik met een vriendin gaan woonshoppen. Daarover vertelde ik in deze woonweek photo diary.

Naar aanleiding hiervan kreeg ik verschillende keer de vraag wat dit favoriete adresje is. Zoals jullie van mij gewend zijn, deel ik deze graag met jullie!


Die dag bezochten we ´t Potterieke in Bavel. Wij komen er al járen en volgens mij ben ik daar nog nooit met lege handen naar huis gegaan. Iedere keer vergapen we ons weer aan veel moois...


Niks gestyled, geen winkel... maar gewoon lekker rondsnuffelen in een loods! Het voordeel is dat de prijzen soms ook net wat vriendelijker zijn dan gangbaar, al heb ik het idee dat het de laatste jaren ook hier duurder is geworden. Ondanks dat, blijft het één van onze favoriete adresjes!


Mocht je erheen willen: Hij is alleen open op zaterdagochtend tot 13uur en op afspraak. Het is zeker een bezoekje waard! Mocht dat onverhoopt niet lukken, vind je deze handelaar ook terug op marktplaats.

Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze tip!

Fijn weekend allemaal,
Judith

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat ligt hier niet in de buurt, maar dan is mp ook een prima optie. Bedankt voor de tip Judith, ik ga meteen even kijken.

Fijn weekend. Liefs, Ingrid

Brenda zei

Lekker rondsnuffelen tussen de spullen is zeker leuk.
Ik had al wat leuks gezien op de foto's :)
Fijn weekend.
Groetjes Brenda

Hillary'sHome zei

Heerlijk om zo rond te snuffelen tussen zulke mooie items. Zeker een aanrader. Dank je wel.

Alvast een fijn weekend gewenst.

Lieve groet, Hilgonda

Bij Guusje Thuis zei

De volgende keer toch maar niet voorbij fietsen maar gewoon ff in de loods gaan neuzen ... en dan er vast achter komen dat met de auto een betere optie was :)

Athomebymy zei

En Bavel , is voor mij perfect :-))
Nu alleen er nog voor zorgen dat ik op een zaterdagvoormiddag eens vrij heb ;-))

Bedankt voor de tip !!!

Liefs Petra

Unknown zei

Eerst eens gaan opzoeken waar Bavel ligt , en vrij zijn op een zaterdag.
Misschien is mp wel een goed idee .
Groetjes
Christel
Ps leuk dat je ook volger bent geworden

lia zei

Leuk is die he.
Wil er weer eens een keer naartoe, maar tijd tijd...waar blijft de tijd om dat te doen.

Fijn weekend
Liefs lia

Anneke zei

Lief dát je het adres met ons wil delen. Ik zal eens gaan kijken op mp.
Een fijn weekend, liefs Anneke

Unknown zei

Het staat nog een keer op de planning, en had het adres al onder mn favorieten staan maar druk druk...
Maar ik zag al op de foto's leuke items voorbij komen.
Staat je poer mooi??
Groetjes Lida

Corine(THUIS) zei

Zo fijn dat je dit deelt! Ik wil daar best (heel graag) eens kijken!!

Roelie Steinmann Photography zei

Daar ben ik ook een keer geweest. Heerlijk kun je daar snuffelen. Die kandelaars vind ik prachtig.

Groetjes Roelie

Marjan zei

Lijkt me een top winkel.
Gaat op mijn lijstje.

liefs, Marjan

Marjan zei

Lijkt me een top winkel.
Gaat op mijn lijstje.

liefs, Marjan